Kartę Praw Klienta Zarządcy Nieruchomości Polska Federacja Rynku Nieruchomości przedstawiła po raz pierwszy na odbywającym się w listopadzie 2006, XII Kongresie Rynku Nieruchomości. Wtedy to kartę podpisały pierwsze Stowarzyszenia i pierwsze Firmy.
Jak uzyskać licencję na korzystanie z Karty Praw Klienta?
FIRMA, która chce otrzymać Licencję na posługiwanie się znakiem towarowym "Karta Praw Klienta Zarządcy Nieruchomości" proszona jest o wypełnienie dedykowanego formularza stanowiącego deklarację woli przyjęcia Karty Praw Klienta. Po krótkiej procedurze sprawdzającej, PFRN prześle Firmie w pliku formatu jpg Kartę Praw Klienta wraz z podpisem Prezydenta PFRN, nazwą Firmy i datą otrzymania Licencji. Za datę otrzymania Licencji uznawana będzie data wypełnienia formularza.
Regulamin Karty Praw Klienta Treść Karty, w tym jej tytuł podlega ochronie prawnej. Wszelkie prawa do Karty, w tym prawo zezwalania na korzystanie z Karty, przysługuje.
FAQ - do Karty Praw Klienta Jaką korzyść uzyska Klient korzystając z usług firmy respektującej Kartę Praw Klienta?